Svarbiausi dirbtinio intelekto pasiekimai automobilių dizaino srityje
Ar susimąstėte, kaip dirbtinis intelektas (DI) gali pakeisti automobilių dizainą? Nauja Toyota Research Institute (TRI) pristatyta DI technika gali būti atsakymas į šį klausimą. Ši technika sujungia pradinius eskizus ir inžinerinius apribojimus, leidžiant dizaineriams geriau subalansuoti estetiką ir inžinerinius reikalavimus. Tai žingsnis į priekį, kuris gali žymiai sumažinti iteracijų skaičių, reikalingą optimaliai dizaino ir funkcionalumo pusiausvyrai pasiekti.
Inžinerijos ir Dizaino Sinergija
Avinash Balachandran, TRI Human Interactive Driving (HID) skyriaus direktorius, pabrėžė, kad tradiciniai generatyviniai DI įrankiai dažnai nesugeba atsižvelgti į sudėtingus inžinerinius ir saugumo aspektus automobilių dizaino procese. TRI pasiūlyta technika sujungia Toyota inžinerinį pagrindą su pažangiausiais generatyviniais DI sprendimais, leidžiančiais sukurti labiau integruotą ir efektyvų dizaino procesą.
Tyrėjai iš TRI paskelbė du mokslinius straipsnius, kuriuose išsamiai aprašoma, kaip ši technika integruoja specifinius inžinerinius apribojimus, tokius kaip aerodinaminis pasipriešinimas ir važiuoklės matmenys, į DI varomą dizaino procesą. Šis procesas remiasi optimizacijos teorija, dažnai naudojama kompiuterinio projektavimo srityje, ir tekstų į vaizdus transformavimo generatyviniu DI. Rezultatas – algoritmas, leidžiantis dizaineriams laikytis inžinerinių apribojimų, išlaikant kūrybinę viziją.
DI Optimizuotas Dizainas
Pavyzdžiui, dizaineris gali įvesti teksto užklausą, norėdamas gauti įvairius dizainus nuo pradinio eskizo, nurodydamas stilius, tokius kaip „elegantiškas“, „SUV tipo“ ir „modernus“, tuo pačiu metu optimizuodamas tam tikrą našumo rodiklį, pvz., aerodinaminį pasipriešinimą. Šis metodas taip pat gali būti pritaikytas optimizuoti kitus našumo rodiklius ar apribojimus, gautus iš dizaino vaizdo.
Charlene Wu, TRI Human-Centered AI (HCAI) skyriaus vyresnioji direktorė, pabrėžė TRI įsipareigojimą panaudoti DI, kad būtų pagerintos automobilių dizainerių ir inžinierių kūrybinės galimybės. Šis įrankis ypač naudingas pagreitinant ir tobulinant elektrifikuotų transporto priemonių dizaino procesą, kuris yra svarbus Toyota prioritetas.
Dėmesys Elektrifikacijai ir Efektyvumui
Pasipriešinimo mažinimas yra esminis veiksnys, gerinantis akumuliatorinių elektrinių transporto priemonių (BEV) aerodinamiką, siekiant maksimaliai padidinti jų nuvažiuojamą atstumą, kaip pažymėjo Takero Kato, BEV gamyklos prezidentas Toyota Motor Corporation. Ši technika padeda pasiekti šį tikslą.
Daugiau informacijos apie šią techniką galite rasti moksliniuose straipsniuose: „Interpreting and Improving Diffusion Models Using the Euclidean Distance Function“ ir „Drag-guided diffusion models for vehicle image generation“.
Norėdami gauti naujausias žinias iš automobilių pasaulio, prenumeruokite mūsų naujienlaiškį čia.
https://autoplovykla.lt/ru/moika-dvigatelya-kaunas/
https://autogranta.lt/virdzinijoje-pavogtas-sunkvezimis-su-prezidento-obamos-telepromtoriaus-garso-iranga/
https://vilnius-autodalys.lt/bmw-prades-elektromobiliu-bandomasias-programas-pakranciu-miestuose/