https://autoplovykla.lt/stiklo-poliravimas/
Volkswagen per pastaruosius metus reikšmingai nutolo nuo savo „liaudies automobilio“ šaknų. Išskyrus visiškai naują Jetta 2011, kuris buvo suprojektuotas pigiau tiek kompanijai, tiek pirkėjams, Volkswagen nuolat siūlo aukštos kokybės interjerą, vokišką solidumą ir prabangias funkcijas, kurių dažnai neturi jų konkurentai. Greiti faktai: kaip ir anksčiau, šeštos kartos VW Golf yra prieinamas tiek benzininis, tiek dyzelinis, su trijų arba penkių durų pasirinkimu. Benzininiai modeliai turi 2,5 litro 5 cilindrų variklį su 170 AG, o TDI dyzeliai gamina 145 AG ir 236 ft-lbs sukimo momentą. Kuro ekonomija vertinama 23/30 mpg (mieste/greitkelyje) benzininiams modeliams ir 30/42 mpg dyzeliniams. Nors Jetta yra žemyn rinkoje, Golf išlaiko istoriškai aukštą VW kainų strategiją, pradedama nuo 17 965 dolerių ir kyla iki 19 685 dolerių už penkių durų modelį. TDI modeliai prasideda nuo 22 810 dolerių. Kompaktiškas Golf hečbekas ne skiriasi. Dabar beveik du kartus sunkesnis nei originalus ’80-ųjų Rabbit, šeštos kartos automobilis siūlo dar daugiau prabangos, rafinuotumo ir stiliaus nei anksčiau. Tačiau yra daug dalių, išlaikytų iš ankstesnės versijos, todėl dabartinį Golf geriausia laikyti reikšmingu atnaujinimu, o ne visiškai nauju dizainu – net jei VW taip teigia. ŠEŠTOS KARTOS GOLF yra subtilus atnaujinimas. Vizualius pokyčius lengva pastebėti: priekiniai žibintai, fasadas ir grotelės imituoja Europos rinkai skirtą Scirocco kupė stilių, o galinė dalis gauna kampiškesnius horizontalius užpakalinius žibintus ir perprojektuotą buferį. Nauji ratlankiai išryškina kiekvieną modelį, nuo 15 colių plieno ratukų su plastikiniais uždangais iki 17 colių lydinių brangesniuose apdailos lygiuose. Viduje prietaisų skydelis buvo rafinuotas su subtiliu aliuminio dekoru, nauju trijų stipinų vairu ir HVAC valdikliais. Dvigubos matuoklių kapsulės seka ryškiai baltą CC stilių ir apjuosia lengvai įskaitomą ir naudingą vairuotojo informacijos ekraną. 2.5 modelis turi aštuonių garsiakalbių garso sistemą, kuri yra geresnė už vidutinę, tačiau TDI modeliai gauna lietimui jautrų ekraną su šešiais CD keitikliu, redundantiniais garso valdikliais ant vairo ir Bluetooth laisvų rankų ryšio galimybe. Salonas yra erdvus, tačiau trijų durų modeliai turi įprastą problemą lengvai įtalpinti keleivius į užpakalinę sėdynę. Penkių durų modeliai akivaizdžiai sprendžia šią situaciją, tačiau vidutiniškai yra apie 600 dolerių brangesni. Abu modeliai siūlo dosnų krovinių skyrių, kuris lengvai plečiasi su 60/40 išlankstomomis galinėmis sėdynėmis.
Pasirinkite tarp benzino arba dyzelio: visi Golfs naudoja variklius, pažįstamus Volkswagen šeimai: baziniai automobiliai turi 2,5 litro penkių cilindrų variklį, gaminantį 170 AG ir tiek pat Nm sukimo momentą. Trijų durų modelyje šis variklis naudoja penkių pavarų mechaninę arba pasirenkamą šešių pavarų automatinę transmisiją, o penkių durų modeliai turi tik automatinę. Tikras perlas, jei galite sau leisti, yra pasirenkamas 2,0 litro keturių cilindrų turbodyzeliu. Nors jis pasiekia „tik“ 145 AG, jis yra tikras sukimo momentų monstro, su 236 ft-lbs prieinamu nuo 1800 aps/m. Jo standartinė šešių pavarų mechaninė transmisija reiškia, kad lengviau laikyti variklį jo gana mažoje galios kreivoje, o Volkswagen puiki šešių pavarų DSG dviejų sankabų pavara yra pasirenkama tiems, kurie nemėgsta patys perjungti pavarų. TDI yra šiek tiek lėtesnis už 2.5 iki autostrados greičių, tačiau pavarų akceleracija yra neįtikėtina. Degalų taupymas yra reikšmingas: 23/30 mpg (mieste/greitkelyje) benzininiams modeliams lengvai viršija dyzelio 30/42. Tačiau dabartinė dyzelio kaina, palyginti su benzinu, reiškia, kad TDI ilgiau atsipirks dėl didesnės kainos. Trijų durų 2.5 pradinė kaina yra 17 965 dolerių, o ekvivalento TDI – 22 810 dolerių, tačiau dyzelis gauna daugiau dalykų, kad kompensuotų daugiau nei tik variklio papildomą kainą. Prieš pasirašydami bet ką, atvykite į saloną su skaičiuotuvu. Pakabos sistemoje vis dar yra MacPherson statramščiai priekyje su keturių nuorodų nepriklausoma sistema gale, tačiau TDI pakabos sistema yra suderinta, kad pasiūlytų sportiškesnį jausmą. Abi siūlo manevringumą dėka kintamo greičio vairo stiprintuvo su pakankamai greitu santykiu, tačiau TDI tikrai jausmas, kad reikia sportinės pakabos dėl savo variklio papildomo svorio, palyginti su 2.5. Keturių ratų diskiniai stabdžiai yra tvirti su geru pedalų jausmu, ir kiekvienas Golf turi ABS su stabdžių pagalba ir stabdžių slėgio paskirstymu, kad užtikrintų greitus ir saugius sustojimus. Keleivių sauga papildomai garantuojama šešiais oro pagalvėmis (arba pasirenkamomis aštuoniomis penkių durų modeliuose), saugos diržų saugikliais ir perprojektuotais priekiniais galvūgaliais kartu su traukos ir stabilumo kontrole. VERDIKTAS Palyginus su konkuruojančiais, Golf siūlo rafinuotumą ir kokybės jausmą, kurį sunku rasti Šiaurės Amerikos ar Azijos kompaktiškuose automobiliuose. Mazda3 ir Hyundai Elantra Touring abi siūlo sportišką važiavimą, bet kenčia dėl surinkimo kokybės trūkumų. Tačiau yra aiškių konkurentų, kurie siekia mesti iššūkį Volkswagen suvokiamai kokybei. Naujas Ford Focus atnaujins hečbekų seriją, kai pasirodys vėliau šiais metais, ir kadangi jis yra tikras „ pasaulinis“ automobilis, jis nebus ištuštinę bausmės dėžės, kurias žmonės prisimena. SUSIJĘ SKAITYMAI 2010 metų Volkswagen Golf TDI: pirma važiuoklė 2010 metų Volkswagen GTI: pirma važiuoklė 2011 Chevrolet Cruze apžvalga – pirma važiuoklė 2009 metų Toyota Corolla 2010 metų Honda Civic Sedan apžvalga MĖGSTA Rafinuotumas klasėje Potent varikliai Manevringas valdymas MĖNĖJA Vizualiniai pokyčiai nėra pakankamai dramatiški Penkių durų modelio pradinė kaina arti 20 000 dolerių Patikimumo problemos?
Norėdami daugiau sužinoti apie stiklo poliravimą, apsilankykite svetainėje Stiklų poliravimas.
https://auto-rent.lt
https://vytautobrigada.lt