0 Comments

Hyundai Elantra GT: Techninė Apžvalga

Įdomu, kaip Hyundai Elantra GT modelis peržengia tradicines ribas ir keičia automobilių rinkos dinamiką. Šis automobilis, nors ir priskiriamas prie ekonominės klasės, stebina savo techninėmis savybėmis ir funkcionalumu. Pagrindinė šio modelio jėga slypi 2,0 litrų keturių cilindrų variklyje, kuris generuoja 173 arklio galias. Tai suteikia automobiliui pakankamai galios ir leidžia mėgautis vairavimo malonumu, ypač su šešių pavarų mechanine transmisija, kuri suteikia sklandų ir lengvai valdomą pavarų perjungimą.

Elantra GT modelio kuro sąnaudos yra konkurencingos: mieste jis sunaudoja apie 24 mpg, o užmiestyje – 34 mpg, kas vidutiniškai sudaro 28 mpg. Šios sąnaudos yra panašios į oficialiai deklaruojamas, nors šiek tiek atsilieka nuo Ford ir Mazda konkurentų. Automobilis sveria 2,855 lbs, kas yra lengviau nei Ford Focus ir VW Golf, tačiau šiek tiek sunkesnis už Mazda3 hečbeką. Dėl šio palyginti mažo svorio, variklis jaučiasi pakankamai galingas, ypač pagreitėjant iki greitkelio greičių. Deja, vėjo ir kelio triukšmas tampa pastebimas pasiekus didesnį greitį.

Elantra GT yra sukurta taip, kad būtų malonu vairuoti, dėka šiek tiek modifikuotos pakabos, palyginti su standartiniu Elantra sedanu. Automobilis nešokinėja ir nesisuka per duobes kaip kiti Hyundai kompaktiški modeliai. Hyundai siūlo sportiškesnį „Style Package“ už $2,550, kuris apima pakabos pakeitimus ir standartiškų 16 colių ratlankių pakeitimą į 17 colių versijas. Vairavimo jausmą galima keisti trimis vairo standumo nustatymais: sporto režimas suteikia sunkią ir tiesioginę vairavimo pojūtį, o komforto režimas yra lengvas ir laisvas. Normalus režimas yra tarp šių dviejų ir jaučiasi natūraliausias.

Bagažinės talpa yra 23 kubinių pėdų, kas yra daugiau nei Mazda3 ir Golf, ir tik 0,3 kubinių pėdų mažiau nei Ford Focus. Galinės sėdynės sulankstomos, suteikiant 51 kubinės pėdos talpą, beveik pasiekiančią Golf 52,7 kubinių pėdų. Nepriklausomai nuo sėdynių konfigūracijos, Elantra GT siūlo daug erdvės visiems jūsų kroviniams. Keleivių erdvė yra labai konkurencinga; Elantra GT turi daugiausiai vietos priekinėms sėdynėms, o tik šiek tiek atsilieka nuo klasės lyderių kalbant apie priekinės sėdynės kojų erdvę ir galinės sėdynės galvos ir kojų erdvę taip pat.

Kabinos pojūtis yra priimtinas, bet ne įspūdingas. Nors interjeras nėra itin patrauklus, jis yra funkcionalus ir pakankamai tinkamas, palyginti su konkurentais. Durų porankiai galėtų būti labiau paminkštinti, bet sėdynės yra patogios ir palaikančios ilgesnėse kelionėse. Šildomos sėdynės, Bluetooth ryšys, oro kondicionavimas ir kruizo kontrolė yra standartinė įranga GT modeliuose. Pagrindinės versijos neturi septynių colių jutiklinio ekrano navigacijos ir atbulinės kameros, norint gauti šias funkcijas, reikia įsigyti tiek anksčiau minėtą „Style Package“, tiek $3,250 „Technology Package“. GT su abiem paketais yra gerai įrengtas, su odinėmis sėdynėmis, artimojo rakto technologija, dviejų zonų klimato kontrole ir stoglangiu.

Apibendrinant, pradinė Elantra GT kaina yra $19,560, kas kainos atžvilgiu yra tarp Ford Focus ir Mazda3, bet turi tokius standartinius privalumus kaip šildomos sėdynės. Pilnai įrengtas, GT kainuoja $26,360. Kaip automobilis su puikiu erdvės, kuro ekonomijos ir vairavimo dinamika, GT nėra geriausias niekur, bet yra geras beveik visur.

Norėdami sužinoti daugiau apie automobilių plovimą Vilniuje, apsilankykite čia.

https://autoplovykla.lt/en/car-dry-cleaning-kaunas/
https://stauto.lt/5-dalykai-kurie-mus-glumina-apie-naujaji-toyota-gr-hv-sports-koncepta/
https://autovitrina.lt/nhtsa-tiria-mazda-cx-9-garantijos-pretenzijas/

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Related Posts