Automobilių Pramonės Iššūkiai ir Atkūrimas
Įdomu, kaip šių metų įvykiai paveikė Japonijos automobilių gamintojus, tokius kaip Honda ir Toyota. Kovo mėnesio žemės drebėjimas ir cunamis Japonijoje sukėlė reikšmingus tiekimo grandinės sutrikimus, dėl kurių automobilių pardavėjų atsargos sumažėjo, o kiti gamintojai pasinaudojo šia situacija, padidindami pardavimus.
Vis dėlto, po prasto liepos mėnesio, yra ženklų, kad tiek Honda, tiek Toyota vėl įgauna pagreitį. Tiekimas iš Japonijos pagerėjo, o gamyklos Šiaurės Amerikoje dirba visu pajėgumu, siekdamos padidinti automobilių atsargas iki „normalių“ lygių.
Nors šiais metais konkurentai, įskaitant Detroito didžiuosius tris, pasinaudojo Japonijos gamintojų problemomis, dauguma vis dėlto vertina Honda ir Toyota atsigavimą palankiai. General Motors JAV pardavimų vadovas Donas Johnsonas mano, kad daugiau Honda ir Toyota automobilių prekybos vietose padės skatinti bendrą naujų automobilių pardavimų augimą, sugrąžinant pirkėjus, kurie buvo neapsisprendę. „Daugelis prekės ženklui lojalių klientų pasirinko laukti, kol pagerės pasirinkimas ir kaina“, sako jis. „Jie sugrįš į rinką.“
Visgi, tikėtina, kad atsargų lygiai pasieks prieš kovo mėnesio lygį dar ne greitai. Toyota pardavimų administracijos grupės viceprezidentas Randy Pflughauptas mano, kad tik 2012 metais automobilių gamintojas pasieks metinius pardavimų padidėjimus. Tuo tarpu Honda šiuo metu dirba apie 95 procentų normalaus gamybos pajėgumo Japonijoje, o visi JAV produktų linijos, išskyrus Civic, kuris tradiciškai yra vienas populiariausių modelių, turi pilnas atsargas.
Pasak kelių pramonės analitikų, atsargos apibrėžia „laimėtojus“ ir „pralaimėtojus“ rinkoje, ir šiuo metu vietiniai prekių ženklai pirmauja. Chrysler turi 72 dienų atsargų tiekimą, leidžiantį pasiekti 20 procentų pardavimų augimą liepos mėnesį, tuo tarpu Honda ir Toyota kartu sumažėjo 6,9 procento. Ford, turėdamas 54 dienų atsargų tiekimą, matė pardavimų šuolį 13 procentų už pagrindinį prekės ženklą ir 40 procentų už Lincoln per tą patį laikotarpį. GM, turėdamas 73 dienų atsargų tiekimą, pranešė apie 8 procentų padidėjimą.
„Kas turi automobilius, tas parduoda visus“, pareiškė Ralphas Martinezas, Chrysler prekybos atstovas iš Wilsonville, Oregono. „Žmonės perka“, sakė jis, tačiau „jie eina ten, kur yra geras pasirinkimas.“
Visi šie pokyčiai automobilių pramonėje kelia klausimą, kaip toliau vystysis rinka ir kokį vaidmenį atliks Japonijos gamintojai, siekdami atkurti savo pozicijas. Ar jie sugebės susigrąžinti savo dalį rinkoje, ir kaip tai paveiks kitus gamintojus?
Norėdami sužinoti daugiau apie automobilių plovyklas Klaipėdoje, apsilankykite čia.
https://autoplovykla.lt/en/carwashes/vilnius/
https://vytautobrigada.lt/chevy-volt-savininkai-nuvaziavo-100-milijonu-myliu-vien-tik-elektra-varomu-automobiliu/
https://luxauto.lt/nissan-leaf-programines-irangos-atnaujinimas-sumazina-nerima-del-nuvaziuojamo-atstumo/